nertuk

nertuk
 

خودکار فلزی: خودکار گونه ای ابزار نوشتاری با گونه ای قلم است که دارای یک لوله درونی است همراه با جوهر چسبناکی که با چرخش ساچمه با گوی کوچک فلزی از جنس برنج، فولاد در نوک آن در زمان استفاده بخش می شود. همه می گویند نیاز ما در اختراع است ولی خودکار به خاطر مشکلات خودنویس و به ستوه آمدن مصرف کنندگان اختراع شد، یکی از مشکلات خوش نویس خشک نشدن سریع جوهرش بود. ساختار خودکار بسیار ظریف ولی در عین حال بسیار ساده است و یک خودکار فلزی به سه قسمت اصلی: ساچمه در نوک و محل اتصال کاغذ، بدنه نگهدارنده ساچمه و نهایتا مخزن جوهرغلیظ. وقتی شما خودکاتان را روی کاغذ می گذارید با اندکی فشار آن را به حرکت در می آورید ساچمه شروع به غلطیدن می کند و باعث می شود قسمت بالایی ساچمه که داخل جوهر است حرکت کند و جوهر را بر روی کاغذ انتقال دهد. امروزه خودکارها و خودنویس ها یکی از پر مصرف ترین ابزار نوشتن است ولی متاسفانه به دلیل عدم شناخت برندهای خودکار ایرانی اقدام به خرید برندهای خارجی می کنیم. جالب است بدانید دلیل سوراخ بالای سرپوش خودکا بیک این است که به شما اجازه می دهد بدون مشکل هوا در خودکار را ببندید.
بادکنک تبلیغاتی : استفاده چاپ تبلیغاتی روی بادکنک ها این روزها رو به افزایش است و از بادکنک تبلیغاتی معمولا در نمایشگاه ها و آموزشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
هدایای تبلیغاتی خاص : هدیه تبلیغاتی خاص الزاما به معنی هدیه تبلیغاتی خلاقانه نیست. اینگونه هدایا معمولا لوکس و دارای ارزش مادی و معنوی بالایی هستند و با بسته بندی های شیک ارائه شده و به خوبی تاثیر پیام و داستان برند شما را در ذهن مشتری ها ماندگار می کنند و باعث پایداری مشتریان سودآور می شوند،و هدایای تبلیغاتی خاص ویژه مدیران و مشتریان خاص نیز جزء آن دسته از محصولات تبلیغاتی هستند که به زودی فراموش و از یاد نخواهند شد

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۹:۱۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب